Despre transparenta si incredere

Pretuim increderea voastra-se numeste ultimul raport de responsabilitate corporativa, lansat de GSK Romania. Chiar citeam zilele trecute un articol, in care o firma de asigurari din Germania a decis sa faca public un raport despre cum s-au cheltuit banii, de catre angajatii sai, in ultimii cativa ani. Printre cele mai excentrice cheltuieli se numarau: cateva nopti la un hotel de swingeri, sex party la Budapesta si bilete la un club de striptease. De ce au facut publice aceste cheltuieli, defaimatoare la adresa valorilor sale? Pentru a transparetiza cheltuielile!

Transparenta! Asta e cuvantul! Asta vreau sa vad cand vorbesc cu o companie care lucreaza cu oameni, care vine in Romania, vinde produse si face afaceri. Prin acest raport-Pretuim increderea noastra-baietii de la GSK ne arata cum au reintors si ei o parte din banii facuti in Romania. Si iata vine un expat si ne arata cum e bine sa facem, sa ne mentim alaturi de romani. Datele sunt mai mult sau mai putin importante. Ca au bagat cateva mii de euro in comunitati, ca au donat, ca au platit taxe ( absolut normal), ca au investit in Romania si poate la fel de important, e ca investesc in angajatii lor. Ah..si ca au deschis o fabrica, nice.

Ar mai fi companii care fac rapoarte din astea, cum e cazul Petrom, dar despre magarii astia de austrieci care controleaza pretul petrolului, as prefera sa nu vorbesc. E usor sa zici ca investesti 1 miliard de euro..cand tu ai profit 5 miliarde pe spinarea romanilor si pe petrolul acestei tari.

In fine..as vrea sa vad mai multe companii, care nu doar scot bani din tara asta ci mai si fac ceva. La urma urmei e vorba si de rate of return on investment. Sau nu?!

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

zi ceva

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.